Terugroeping van Schampercondooms

Product: Schampercondoom.
Probleemstelling: lek gedetecteerd.

Schamper roept condoom met productnummer 6942069 terug.

Bij controles door de leverancier werd de aanwezigheid van een lek vastgesteld in het product Schampercondoom met opschrift 'bespaar UGent een toekomstige student' en met houdbaarheidsdatum 01/04/2027. De controles volgden naar aanleiding van volgend bericht: "Ik heb op die kick-off gepoept met ne gast, ik denk dat die Rik heette maar geen idee, ik was echt retescheel. Ik dacht, ik zal ne keer verantwoordelijk zijn na die vorige drie soa's en heb ulle condoom gebruikt en nu em ik het vlagge he verdomme. Ik zen dus gewoon vijf maanden fucking zwanger hé… Op den echo was die kleine ook kaal en had nen bril. Wa nu??"

Aan klanten die dit product gekocht hebben wordt gevraagd om het huwelijk niet te consumeren en het terug te brengen naar de redactie. Intussen werden de betrokken producten in alle winkels uit de rekken gehaald.

Beschrijving van het product:
Naam van het product : Schampercondoom
Merk : Pasante

Lotnummers en uiterste houdbaarheidsdatum:
Lotn° 6969 – TGT 01/04/2027

Verkoopperiode: SKO
Aard van verpakking : condoomverpakking

Dit product werd verdeeld via:
Redacteurs van Schamper op de Student Kick-Off in Gent