Kort

De herfst is in het land. Het regent en de lucht is grauwgrijs. Alhoewel er soms een enkele zonnestraal durft te komen piepen, wordt het 's morgens kouder. Daar staat tegenover dat de gezelligheid sterk toeneemt naarmate de avond valt. Overdag trotseren we de frisse buitenlucht door diep in onze kraag te duiken. Ondanks deze koude periode trekken we onze jas aan, knopen we onze sjaal rond de nek en stappen we de deur uit. We zijn op weg naar het GUSB. Het is de bedoeling om onszelf op te warmen door onze keel schor te schreeuwen op het Interfacultair Tornooi (IFT, 04/11). De volgende dag, wanneer we wat uitgerust zijn, kunnen we onze keelpijn verzachten op een halloweenfeestje (Afterhalloween Westlandia, 05/11). Het hoeft niet altijd warm en binnenshuis te zijn: samen met de VGK trotseren we de avondkoude en lopen we onszelf warm (Start to Run VGK, 06/11). Warm, gezellig en binnen vertoeven is toch fijner; we moeten niet iedere avond sportief zijn. Dus gaan we gewoon naar de Silent Disco (Silent Disco Limburgia, 07/11). Soms willen we ’s avonds lekker thuis zitten netflixen met een kop warme chocomelk. Het compromis: een dagdisco (Dagdisco VGK, 12/11). Naast al dat feesten, studeren studenten ook. En hoe kan je je studievaardigheden beter testen dan met een quiz (Quiz Logopedische en Audiologische Kring, 13/11)? Na de quiz kunnen we alsnog naar de Gravensteenfeesten (Gravensteenfeesten SK, 13/11). Studenten weten natuurlijk ook als de besten hoe je plezier maakt: niets plezierigers dan een spelletjesavond (Spelletjesavond KHK, 14/11). Wanneer we zin hebben om te drinken hoeft er niet altijd alcohol aan te pas komen (How I Met My Teafamily, Moeder Theepot, 15/11), een kopje earl grey is even zalvend. Wanneer de dagen korter worden, de avonden donkerder en de ochtenden kouder, zoeken we warmte en licht bij elkaar. En dat heeft iedereen wel nodig, zeker in deze periode van het jaar.