Altijd juiste horoscoop

Deze horoscoop is helemaal juist en daarom geschikt voor de goedgelovige medemens. Ben je op een zoektocht naar de waarheid? Hier is de waarheid: er zijn meer kippen op de wereld dan mensen en binnenkort plannen ze een invasie op het Witte Huis want ze hebben een hekel aan oranje brulkikkers.

Vissen

Geld is niet het enige dat telt, maar wat is dat met die dure studieboeken? Je kan ze beter niet aankopen, want je doet er uiteindelijk toch niets mee. Of koop ze tweedehands, alhoewel dat bij de Economie moeilijk blijkt (lees: Het Mysterie van de Verdwenen Facebookberichten, red.). Conclusie: investeer je geld in het omkopen van vrienden die samenvattingen maken.

Steenbok

Je bent een mens van vlees en bloed en dat zal wel nog even zo blijven. Oorlog en vrede zijn tegengestelden. Water bij de wijn doen zorgt ervoor dat de wijn minder lekker is. Een slak kan drie jaar na elkaar slapen en uiteindelijk komt alles wel goed.

Waterman

De liefde is een mijnenveld. Blijf er liever van weg.

Schorpioen

Tijdens de blok wil je genieten van Hotel Mama, maar de roomservice komt om de tien minuten checken of alles nog goed gaat en je kan je niet concentreren. Volgend jaar wordt het toch overleven op Aïki Noodles en lauwe frisdrank.

Boogschutter

Je studies vergen heel veel tijd en je lichaam verkeert in een constante staat van vermoeidheid. Vergeet niet dat 'in de Overpoort pintjes drinken' geen kwalitatieve pauze is. Je kan beter de chocomelk testen van onze Best of: chocomelk.

Maagd

Je leven is chaotisch. Deal with it.

Bol met bron van alle waarheid

Weegschaal

Je moet meer balanceren in je leven. Hoe doe je dit? Drink een pint, ga naar een open plek, draai vijf rondjes en ga op één been staan. Zorg dat je niet op je bek gaat. Lukt dit, dan ben je gek, want waarom zou je dat zelfs proberen?

Leeuw

Leg je gsm weg en kijk naar de wereld. Studenten die slapen, proffen die schoolmoe zijn, overal mensen die naar een scherm zitten te kijken. Je beseft dat je de enige bent die aan het rondkijken is als een idioot, dus neem je gsm maar weer vast, want de wereld is veel saaier dan de volgende aflevering van je favoriete serie.

Kreeft

Pas op voor de zon, want die heeft een sluw plannetje. Over ongeveer vijf miljard jaar zal zij vergaan! Als je dan toch op je hoede bent, vergeet niet dat het koud wordt en er overal ijs ligt. Jij zal sowieso diegene zijn die voor een vol plein uitglijdt en daar eeuwig aan herinnerd wordt door je vrienden.

Tweelingen

De maan zegt dat je blij moet zijn met jezelf, en wie ben jij om te redetwisten met een hemellichaam. Pluto moet je beter niet geloven als die zegt dat je veel geld zal verdienen, want Pluto is een liegende hond. Jupiter vraagt om deze Schamper niet als toiletpapier te gebruiken want dat schuift te zeer en Saturnus bewijst dat jij er zeker op één examen zal door zijn.

Stier

Je hebt veel goede ideeën de laatste tijd en het eerste was het lezen van deze Schamper. Het tweede idee was de Schamper niet wegleggen om een planning te maken voor de komende examens, het derde was beslissen dat je de examens meeneemt naar augustus omdat je liever alle Schampers van dit jaar (en de voorgaande) wil lezen. Het vierde was de satire op pagina 38 lezen die de eindredacteur schaamteloos in dit stukje binnensmokkelde.

Ram

Je hoopt dat je in deze horoscoop zal lezen dat je succes hebt in de liefde. Teleurstellend, maar om jou een plezier te doen: de liefde van je leven loopt voorbij, de kans op een soulmate is eindelijk daar. Jammer genoeg ben jij druk bezig met het lezen van deze horoscoop lezen en heb je de persoon niet eens opgemerkt.