EXCLUSIEF: De organisatie achter beide wereldoorlogen

Een interview met de leider van de schaduwregering

De wereld is in absolute shock. Wat al jaren werd beweerd door critici, kwatongen en complotdenkers blijkt echt. De deep state bestaat én ze komt ervoor uit: na eeuwen zwijgzaamheid treden ze uit de schaduw.

Noot van de redactie: Vanwege de aard van geheimzinnigheid binnen deze organisatie kan de geïnterviewde enkel benoemd worden met 'Nostradamus'.

Mijn belangrijkste vraag: zal de wereld vergaan? En zo ja, wanneer?

Nostradamus: Goeie vraag, meteen kort op de bal spelen. Zo hebben wij ze graag bij het ABC.

ABC? Pardon?

Het Administratief en Bureaucratisch Centrum voor mondiale controle. Of dacht je dat een duister cabal zich een voor de hand liggende naam ging aanmeten, zoals de Illuminati? De deep state? Asjkenazische Joden? Hallo! We zijn geen idioten. Hidden in plain sight heet dat. Eerste drie letters die een kleuter leert. Simpeler wordt het niet.

Dus ik mag aannemen dat u met voorsprong de machtigste man ter wereld bent?

Ja, tuurlijk. Oké, nee. Je hebt me door. Ik zou het moeten zijn, maar we zijn niet meer in de sixties. Dat waren ook gewoon compleet andere tijden. Geen idee was zo gek of we konden het uitvoeren. Allez, gans dat idee met die Kennedy was ook gewoon begonnen als een zatte weddenschap en dat is nog eens gelukt ook. We hebben onze fitnesszaal vernoemd naar de gozer die dat heeft klaargespeeld. Echt een legende binnen het ABC. Pas op, dat was nog niet eens onze strafste stunt.

Wat dan wel?

Onbegrijpelijk dat ik dit zelfs moet uitleggen! Vriend, Europa is door twee wereldoorlogen gegaan. Denk je dat die zomaar uit het niets kwamen vallen?

Mijn excuses waarde heer, ik begin zo het gevoel te krijgen dat ik naar u op moet kijken, maar waarom dan de Shoah? Wie is de top? Hoe word je de top? Ik heb zo veel vragen!

Het ABC wil zich ten stelligste verontschuldigen voor Adolf Hitler. Dat was een technische fout waarbij afdeling 56B van de dienst Genocide niet op tijd werd ingelicht met ontzettend tragische resultaten tot gevolg. De top is altijd de top geweest. Daar is sinds het oprichten van onze organisatie nog geen enkele verandering in geweest. Oké, af en toe selecteren wij soms zeer merkwaardige en uitzonderlijke personen om deel uit te maken van onze rangen. Dit is toch allemaal kinderspel? Hallo? Hebben jullie ouders nooit uitgelegd hoe dominante manipulatie werkt?

Neen. Wij krijgen vanuit onze jeugd normen en waarden mee. Nu we toch bij dit onderwerp aangekomen zijn; welke jeugd heeft u gehad? Bent u hier geboren?

Hebben jullie die waarden, echt? Ben ik hier geboren? Wat voor idiote vraag is dat? We hebben het nieuws naar buiten gebracht dat het ABC uit de schaduw treedt. Niet dat aliens bestaan! Jezus Christus, wat voor idiote journalist heeft de dienst internationale communicatie hier binnengelaten? Ofwel zijn er binnen de dienst grove fouten gemaakt ofwel zou jij moeten behoren tot de journalistieke top van de wereld! Zou er een communicatiefout geweest zijn? Zeg mij nog eens? Voor wie schrijf je precies? Reuters? New York Times? CNN?

Euhm…