Technicum in beeld

Sinds dit jaar is het Technicum weer in gebruik. In blok 1 trok afgelopen maand de administratie van de faculteit Politieke en Sociale Wetenschappen in. Voor de studenten werden er naast nieuwe lokalen ook studieruimtes voorzien in blok 2.

Het gebouw werd vanbinnen compleet vernieuwd naar hedendaagse standaarden. Het werd netjes geïsoleerd, heeft nu een badge-systeem en er zijn ook babbelboxen. Voor studenten is er een bibliotheek met veel natuurlijk licht en ruimtes voor groepswerken in een industriële stijl gelijkend op de Therminal. Ook vermeldenswaardig: politicologie heeft de mooiste lounge, en die is spijtig genoeg niet toegankelijk voor het studentenplebs. Nee, wij krijgen tentjes.

Bibliotheek om zware werklast te dragen.

Bankjes van studierichting conflict and development op een terras aan de cafetaria van de faculteitsadministratie met zicht op het kleinere terras van het rectoraat.

Gekke trappen, je raakt ze wel gewend.

De babbelbox, voor gesprekken met je promotor bijvoorbeeld. Naast een trigger voor claustrofoben is het ook een aura van stilte en focus.

Vlijtige studentjes met toegang tot wifi,stopcontacten en een zicht op de tenten van De Brug.

Lounge van de administratie van de faculteit Politieke en Sociale Wetenschappen.