Kort

Spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets. Ik weet nog niet waar we naartoe gaan samen, maar we winnen wel de Ronde van Drankrijk (VGK, 2/3). We moeten te voet verder, want het is de Mars tegen Seksisme (Actief Linkse Studenten, 14/3). Meisjes zijn het allermooist op aard, niets dat hun schoonheid evenaart. Maar iedereen is gelijkwaardig en Ladiesnight (Home Bertha de Vriese, 4/3) is dus een beetje discriminerend. Iedereen is welkom op de Ladies and men’s night (VEK, 4/3). Ik wil leven, ik wil vrij zijn. Ik wil kiezen waar ik heen moet gaan, ik zing, zing, zing het nachtleven in. Na de karaoke (Kajira, 12/3) ga ik naar het Motivation Weekend (Board of European Students of Technology, 6/3), want ik ben de hoop verloren. De middenstand regeert het land, slechter dan ooit tevoren. Om alles te vergeten, ga ik me bezatten op de kroegentocht (Geeraard, 2/3). Ik rookte sigaretten met de pintjes die ik dronk, want als ik dan ga sterven doe ik ‘t liever ongezond. En nu ik dan toch ongezond bezig ben, prop ik nog een hamburger in mijn mond op de Hamburgeravond (Sd'A Gent, 5/3). Dan ga ik langs bij de Comedy Night (VTK, 6/3), want als ze lacht, breekt de hele hemel open. Na al die stormen mag het dan ook wel eens goed weer zijn. Aan de studenten architectuur vraag ik tijdens de Kunst en Architectuur: Frances Morris (Loeiende Koe 12/3) om de betonstop in te voeren. Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is. Laat ons een boom en het zicht op de zee, zodat we zien waar we naartoe moeten met de zuipboot (Moeder Lies, 2/3). Ik wil deze nacht in de straten verdwalen, de klank van de stad maakt mijn ziel amoureus, daarom ga ik op een speeddate (HILOK, 3/3). Daar ontmoet ik jou. Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren, roep je, maar ik ben al op weg naar een pokeravond (Hermes, 4/3). Na een bewogen dag wil ik naar de Ontspanningsavond (Home Fabiola, 11/3). Gelukkig zijn, daarvoor wil ik alles geven. Weg wat te veel is, geen stress aan mijn lijf. Daarna naar de shotjesavond (Wase Club, 4/3). Opzij, opzij, opzij, ik ben haast te laat, ik heb nog maar een paar minuten tijd. Mijn band is plat, dus ik moet te voet. Ik eindig bij de marginale rolling (Moeder Oilsjterse, 10/3), want wie houdt nu niet van een tocht door het donker (dididididie).