Alma maters kroost: Alison Vandermeersch

Alison poseert voor een oude tram

Ze stuvert, ze poetst, maar bovenal heeft ze een hart voor het studentenleven. Alison Vandermeersch is, naast studentenvertegenwoordiger in de Sociale Raad ook een geëngageerde habituée in het studentenhuis De Therminal. Ze verzorgt de Blok@Therminal en doet een deel van het kuiswerk in het studentenhuis. Vuiligheid en studentenbrol zijn haar dus niet onbekend: “Tijdens een streekbierenavond had een studentenvereniging een gigantisch spoor aan kaarsjes doorheen de Therminal gezet. Ze hebben dat toen snelsnel en niet al te grondig 'opgekuist'. Het spoor was de dag nadien nog tot boven te volgen.”

Niet enkel studentenverenigingen maken er een stort van, ook de blokkende studenten kunnen er wat van: “Tijdens Blok@Therminal lieten studenten vanalles achter, van beschimmelde broden tot half opgedronken Nalu’s en lege yoghurtpotjes. Waarom? De vuilbakken zijn nochtans niet ver”, vertelt Vandermeersch.

Daarom, vanuit de Therminalcommunity: Alison, bedankt voor al uw werk!