Just UGent things: Just UGent things

De naam van deze rubriek spreekt voor zich: bepaalde zaken zijn zo hors catégorie dat ze just UGent things zijn. De klokken in auditorium E, examenroosters die extreem lang op zich laten wachten, administratieve/bureaucratische (schrap wat niet past) futiliteiten ... Met het afscheid van de bedenker van de rubriek, volgt dan ook de onthulling van de concrete aanleiding tot het invoeren van de rubriek: het herexamen Arbeidsrecht in 2017, ofte F.C. De Kampioenen UGent edition. Op Centauro stond 14u als aanvangsuur, de dag voor het examen kregen de studenten echter een e-mail waarin stond dat dit niet 14u, maar 13u zou zijn. Het spreekt voor zich dat een hele groep studenten die mail niet meer hebben gezien. Oplossing van de assistenten? Bij iedereen die om 13u aanwezig was een fluo bol op hun kopij zetten om zo het onderscheid te kunnen maken tussen de twee groepen en te weten wie wanneer moest indienen. Oh UGent, ik zal je missen.