Kort

Ik sta te staren naar de kartonnen doos voor mij. Iemand heeft er, in een relatief vuil handschrift, 'vuile bekers' opgeschreven. Om de een of andere reden vind ik de lege doos met het vuile opschrift een poëtisch beeld. Misschien identificeer ik me met de doos. Misschien ben ik zelf ook wel leeg van binnen en sjofel van buiten. De maatschappij heeft mij misschien ook bestempeld als een container voor (poëtische) vuile bekers. Als ik al een doos ben, wil ik kunnen kiezen waarmee ik gevuld word. Het is tijd dat deze doos zichzelf opwaardeert! Laat mijn benen groeien en lopen tijdens Filolopica (Filologica, 19/3)! Geef mij een stem, opdat ik mij kan uitdrukken Open Mic Night (Politeia, nieuwe datum TBA)! Zegen mij met een keel, zodat ik die kan smeren in goed gezelschap Vriendjescantus (Chemica, 27/3)! Oh goden, moge ik lendenen krijgen die verroerd kunnen worden Guilty Pleasures Cantus (Klassieke Kring, 28/3), want wat is het leven zonder vleselijke (of dozelijke) liefde! Goed ja, gelukkig ben ik geen doos, maar een mens van vlees en bloed. De goden hebben mij gezegend met al deze zaken en het wordt tijd dat ik eens toon wat voor een geweldig doos-mens ik wel niet ben. Laat vandaag de geboorte zijn van een nieuwe mij Dies Natalis (FaculteitenKonvent & Gentse Studentenraad, 22/3), een mij die zichzelf verbetert. Ik ga eindelijk beginnen sporten Sport Activiteit (Hermes, 26/3). Alhoewel, misschien moet ik toch wat kleiner beginnen. Een Bierbowling Met Botsauto’s (Geologica, 19/3) zal ook wel goed zijn zeker? Wacht, is Bierbingo (Home Boudewijn, 19/3) geen sport? Natuurlijk kan het niet blijven bij sporten alleen, zonder gezondere voeding ga ik het niet maken. Misschien moet ik eens tapas proberen Tapasquiz (HILOK, 20/3), veel kleine hapjes zijn toch beter dan één groot? Of is het toch omgekeerd? Is een Bicky Burger Bickystand (Hermes, 20/3) dan gezond? Weet ge, misschien moet ik deze 'betere levensstijl' maar opgeven. 'k Zou mij beter gaan verdrinken in de cocktails (Cocktailavond, Scaldis, 20/3).