De laatste tijd kan je de straten van Gent niet meer op zonder opeens een zwart-wit patroon in je ooghoek te zien opdoemen. De gestreepte sjaals nemen het volledige modelandschap over, of je je in de Blandijn of Ledeganck begeeft.
De hemel kleurt weer grauw en bomen laten hun talloze kleurrijke blaadjes los. Al gauw jeukt het om met een theetje onder de dekens te kruipen en nog eens 'Gilmore Girls' te bekijken, terwijl de regen tegen je raam klettert.