Studenten hebben geen directe controle over het beleid van de UGent, maar ze hebben er wel een stem in. Eind april worden de nieuwe studentenvertegenwoordigers (stuvers) verkozen. Zij vertegenwoordigen jouw stem binnen de universiteit, maar wat houdt dat concreet in?