Getal van de week: 700

De Dienst Studentenactiviteiten (DSA) heeft geld nodig! In een poging om te digitaliseren en administratief te vereenvoudigen hebben ze het initiatief gelanceerd om hun fameuze controlepaneel van nul af aan opnieuw op te bouwen. De bedoeling is om er het Oasis voor studentenverenigingen van te maken, maar dan beter natuurlijk. De DSA heeft al een bekwame IT'er in dienst, Mats Myncke, maar om dit huzarenstukje te volbrengen hebben ze er nog een aantal nodig. In totaal wordt er gerekend op 700 manuren om het project te voltooien. De studentenbeheerder, Pieter De Pauw, is al druk bezig met het bekijken van de begroting om te zien waar er geschrapt en bespaard kan worden, maar indien iemand enkele duizenden euro's op overschot heeft (kuch, Gentse Studentenraad, kuch) is dit altijd welkom! Tot die tijd kijken wij al uit naar de eerste benefietwafelenbak.